søndag 2. mai 2010

Luer til trollefrøet

Jeg har jo skrevet at jeg skal legge ut bilder av syprosjektene mine også, så her kommer bilder av to luer jeg lagde til trollefrøet en dag. Stoffet til luene har jeg kjøpt hos Tamo. Husk at jeg er helt nybegynner på dette, og at symaskina ikke helt er min beste venn enda, men jeg jobber stadig med saken. Fikk en pakke med stoff fra Stoff og Stil i posten i helgen, så når regner øser ned neste gang, blir det nytt prosjekt.. Da en kjole til mellomste trollet i turkis bomullsvoile. Gleder meg allerede!

2 kommentarer:

  1. Fine huer!
    Så kjekt at du har fått deg blogg!
    Ha ein kjekke dag! :-)

    SvarSlett
  2. Takk takk! Du er jo dronninga blandt bloggerne:) Bloggen din er kanonfin. Til stor inspirasjon for en skarve nybegynner:) En kjekk dag til deg og!

    SvarSlett